
Facebook advertising Modulari
Explosieve groei in omzet en klanten met behulp van conversie-geoptimaliseerde Facebook ads.
#successtories

Winstgevend opschalen met Facebook ads
De uitdaging
Modulari (voorheen DeJouwe) is een innovatief nieuw online home deco merk. Met de unieke digitale ontwerpstudio maak je in een handomdraai een gepersonaliseerde 'modulaire' muurdecoratie.
Modulari was al zelf actief met Facebook advertenties. Echter bleek het opschalen van de campagnes een lastige uitdaging. Modulari ging dan ook op zoek naar een Facebook ads specialist. Zo kwamen ze bij ons uit.
Onze opdracht: winstgevend opschalen van de Facebook en Instagram conversiecampagnes.
141%
Meer aankopen p/m
24%
Lagere kosten per conversie
24%
Lagere kosten per conversie

Optimaliseren voor de perfecte klantreis
De oplossing
Dankzij het ontwikkelen van een slimme media buying strategie kregen we het binnen een jaar voor elkaar om de gewenste doelstellingen te behalen zodat Modulari verder groeide.
De eerste belangrijkste stap bij het opschalen van conversie-campagnes was het in kaart brengen van de klantreis. Zo leerden we dat Facebook en Instagram Modulari in elk fase van de funnel paste. Van ontdekking tot aankoop.
Aan de hand van deze inzichten, en in samenspraak met de klant, maakten we stap voor stap verbeteringen aan de Facebook campagnes.
Tools & technieken