Social leadgeneratie voor Oot.nl

Het gezonde ontbijtmerk Oot maakt verse biologische granola die niet alleen gezond is maar ook ontzettend lekker. Wij zijn er inmiddels zelf ook stiekem verslaafd aan geraakt!

Oot heeft een uniek business-model in de ontbijtgranenmarkt. Je koopt het namelijk niet in de winkel maar online in de vorm van een abonnement. Facebook is voor Oot het belangrijkste kanaal om nieuwe leads (proefbestellingen) te werven en daar mogen wij aan meehelpen.

Met behulp van een geavanceerde (re)targeting strategie, de inzet van social video ads en continue conversie-optimalisatie zorgden wij ervoor dat de kosten per proefbestelling inmiddels met 31% zijn gedaald en het aantal conversies per week is gestegen met 158% !

Bestel nu je proefpakket!

Op zoek naar een lekker én gezond ontbijt? Probeer Oot Granola eens! 💛
✔ Heel weinig suikers
✔ Tjokvol noten, pitten & zaden
✔ Vers gebakken
✔ Bezorgd in je brievenbus

Test nu alle vier de smaken!

Geplaatst door Oot op Vrijdag 12 oktober 2018

Facebook Reacties