Adverteren op Google & YouTube

Google is de grootste zoekmachine ter wereld en een hotspot voor mensen die op zoek zijn naar producten, diensten of informatie. Met Google Ads kunnen we je merk precies voor die mensen plaatsen die zoeken naar wat jij aanbiedt. Dit doen we door het inzetten van gerichte Zoekwoordcampagnes, Display advertenties, Shopping ads en Video-campagnes op YouTube, afhankelijk van jouw specifieke behoeften en doelen.

Onze aanpak is data-gedreven en volledig afgestemd op het maximaliseren van jouw zichtbaarheid en conversies. Of het nu gaat om het vergroten van merkbekendheid, het aantrekken van meer websitebezoekers of het genereren van een continue stroom van leads en klanten, wij maken het mogelijk. Als officiële Google Partner beschikken we over de kennis, ervaring en tools om ervoor te zorgen dat jouw investering in Google Ads optimaal rendeert.

Laat ons de kracht van Google gebruiken om jouw bedrijf te laten groeien. Met onze expertise in Google Ads openen we de deuren naar nieuwe kansen en helpen we je om te profiteren van de ongekende mogelijkheden die de online wereld biedt.

 

Lees meer over:

Direct verder praten?

Laat een van onze Google ads specialisten je bellen!

Aanpak

In 3 stappen naar een succesvolle social advertising campagne.

1. Onboarding

Wij starten altijd met het beter leren kennen van jullie organisatie of merk. Wij verdiepen ons in jullie doelstellingen en uitdagingen. We bekijken jullie huidige online presence en inventariseren de reeds beschikbare marketing materialen.

 

Als onderdeel van de onboarding beoordelen we ook de huidige set up van de essentiele meetinstrumenten zoals GA4 en Google Ads conversies. Indien nodig maken wij de nodige verbeteringen.

2. Google ads plan

Met vele advertentie-Euro's aan ervaring weten welke strategieën out-of-the-box veel potentie bieden voor o.a. non-profit, educatie, zorg & welzijn, automotive, eCommerce, uitgevers en FMCG.

 

We maken een social advertising plan waarin we deze kennis en ervaring omzetten tot een uitgekiend plan de campagne incl. doelgroepanalyse en targetingstrategie, A/B testen en verschillende creatieve concepten in tekst en beeld.

3. Lift-off

Onze gecertificeerde Google media buyers zullen de advertenties inplannen en door middel van regelmatige optimalisatieronden zorgdragen voor een optimaal verloop van de campagne. In een realtime campagne dashboard kun je de resultaten live volgen.

 

Maandelijks delen we de relevante inzichten in een overzichtelijke PDF rapportage. Optioneel is het mogelijk om de resultaten gezamenlijk door te nemen om zo de aanpak verder te finetunen.

Recensies

Wat onze klanten over ons te vertellen hebben.

  • “Door de uitgebreide kennis en expertise van Geheim van de Smith op het gebied van social media marketing hebben we grote stappen kunnen maken met ons bedtextielmerk Cinderella. Hun strategische aanpak en creativiteit hebben onze aanwezigheid op sociale platforms aanzienlijk versterkt. Geheim van de Smith heeft bewezen een goede partner te zijn in het begrijpen en benutten van de mogelijkheden van Social Media, waardoor ons merk Cinderella een opvallende online aanwezigheid heeft gekregen.”
    Bas Zwiers
    E-commercemanager
  • “Door de samenwerking met Geheim van de Smith heeft ons merk Joarz grote stappen gemaakt. Hun expertise op het gebied van online marketing heeft ons merk naar nieuwe hoogten gebracht. Door slim gebruik te maken van Social Media en Google Ads en dit te zien als gezamenlijk kanaal hebben ze een naadloze synergie gecreëerd die onze zichtbaarheid en merkwaarde aanzienlijk heeft vergroot.”
    Bas Zwiers
    E-commercemanager
  • De samenwerking met Geheim van de Smith hebben we als prettig ervaren. Het team schakelde snel tussen de verschillende campagnes, dacht mee aan verbeteringen en stond ook open voor onze eigen invulling. De data rapportage heeft ons geholpen om tot nieuwe inzichten te komen.
    Joël Bleichrodt
    Online Marketeer @Voetbal International
  • GVDS helpt ons als online sapkuur aanbieder om zichtbaar te zijn in de wereld van social media. Ze begeleiden ons persoonlijk in het maken van de juiste keuzes voor advertenties op onze social media platforms. Ook zijn wij blij met de rapportages die GVDS opstelt met de maandcijfers, dit geeft ons inzicht in hoe we het doen en hoe we het beter kunnen gaan doen. Zeer tevreden over!
    Sylvia van Alphen
    Oprichtster JUIZS
  • De samenwerking met GVDS is een gigantisch succesverhaal voor ons geweest. Vanaf de eerste dag dat onze advertenties online stonden, stroomde de aankopen binnen. Wij zaten helemaal te stuiteren op onze stoelen.  Onwijs bedankt voor het helpen groeien van ons bedrijfje team GVDS, wij zijn super happy met jullie!
    Sammy van Diepstraten
    Founding sister @UmaNomad
  • “Wij gingen op zoek naar een expert op het gebied van Facebook advertising en kwamen al snel bij Geheim van de Smith uit. Al in de eerste maanden van de samenwerking zagen we al een duidelijke verbetering in de resultaten en konden we gaan opschalen. Ik kan Geheim van de Smith dan ook van harte aanbevelen aan iedereen die een goede partner zoekt om de social advertising campagnes uit te besteden”
    Melle de Waal
    Founder @Modulari

Featured succes story

38% meer bezoekers en een 20% hogere ROI voor JOARZ!

Het verhaal

JOARZ is een premium beddengoed merk dat luxe beddengoed betaalbaar in de markt wil zetten. Het bedrijf is opgericht door Jorien, wiens oma een stoffenwinkel bezat. Na een tripje naar New York en het ervaren van luxe beddengoed besloot ze nooit meer anders te willen. Ze ging op zoek naar stoffenleveranciers en richtte het merk JOARZ op.

De uitdaging

Met Google, Facebook en Instagram ads nieuwe klanten werven voor JOARZ.

Het resultaat

In de gesprekken werd al snel duidelijk dat JOARZ de grip op de campagnes een beetje was kwijtgeraakt. Er was voldoende mediabudget, maar de campagnes converteerden niet voldoende. Er was dus tijd voor een nieuwe aanpak.

We zijn van start gegaan met een 'clean-sheet approach'. Na het opnieuw opzetten van een nieuwe campagnestructuur in Google en op Facebook zijn we begonnen met A/B tests voor het vinden van de juiste doelgroepen en kanalen. Na een paar maanden testen wisten we een mix te vinden die werkt.

In de eerste drie maanden genereerden we een stijging in de gem. ROAS (Return On Ad Spend) van 16,7%.

BEKIJK MEER SUCCES STORIES

Samen groeien

Wij geloven in schaalbaar en transparant meegroeien met onze klanten. Daarom rekenen wij bij een hogere advertentiebesteding van € 2.500 of meer per maand 15% over de maandelijkse advertentie-uitgaven. Dit geeft ons de incentive (en de uren) om binnen het afgesproken doel maximaal op te schalen.

Door de samenwerking met Geheim van de Smith heeft ons merk Joarz grote stappen gemaakt. Hun expertise op het gebied van online marketing heeft ons merk naar nieuwe hoogten gebracht. Door slim gebruik te maken van Social Media en Google Ads en dit te zien als gezamenlijk kanaal hebben ze een naadloze synergie gecreëerd die onze zichtbaarheid en merkwaarde aanzienlijk heeft vergroot.

Bas Zwiers
E-commercemanager

All-in fee

vanaf € 750,- p/m Excl. eventuele opstartkosten.
  • Google Search, Display, Shopping & YouTube
  • Ongelimiteerd aantal campagnes
  • Incl. design display banners & copywriting
  • Gecertificeerde campagne manager
  • Real-time advertising dashboard
  • Maandelijks opzegbaar
Contact opnemen