![Experiment: het attributiemodel van Google Analytics achterhaald: Meta ads krijgt te weinig conversies toegeschreven.](https://geheimvandesmith.nl/wp-content/uploads/2024/04/Experiment-meta-vs-google-website-banner-1-1024x576.png)
Het is een soms vermoeiende discussie: de reden achter het gigantische verschil in resultaat dat...
Read MoreHet is een soms vermoeiende discussie: de reden achter het gigantische verschil in resultaat dat...
Read MoreAls er ooit een goed moment was voor een TikTok dansje dan is dat nu...
Read MoreIn een tijd waarin onze aandachtsspanne korter lijkt dan ooit tevoren en onze duimen onvermoeibaar...
Read MoreVeel van onze klanten zeggen vaak: we willen meer klikken, een hogere CTR en een...
Read MoreDynamische promoties zijn de nieuwste innovatie in het Google Merchant Center. Met dynamische promoties kunnen...
Read MoreOnlangs heeft Apple aangekondigd dat het een commissie van 30% gaat rekenen op alle in-app...
Read MoreAls adverteerder op Facebook en/of Instagram is Meta Conversions API (CAPI) een absolute must. Met...
Read MoreInstagram heeft recent een nieuw type advertentie gelanceerd speciaal om toekomstige evenementen of lanceringen waarin...
Read MoreIn de wereld van social media is de afgelopen tijd veel ophef geweest over Meta,...
Read MoreHet landschap van online marketing en sociale media verandert voortdurend en merken moeten zich aanpassen...
Read More