#Vacature

Social & Google Advertising Consultant

Een relaxed persoon die helemaal thuis is in de wondere wereld van digital marketing. Liefst met aantoonbare ervaring op het gebied van performance-gedreven Facebook en/of Google Ads campagnes. You rock at it!

Solliciteren

Over Geheim van de Smith

Met een klein, hecht team draaien wij impactvolle social & Google Ads campagnes voor zeer diverse bedrijven in Nederland (en soms ook daarbuiten). Dit doen we onder één dak met creatief bureau Altavia Unite, waar we ook veel mee samenwerken, in Amstelveen.

Voor veel van onze klanten (o.a. Voetbal International, Rakuten Kobo, Frankwatching, Stella en MG Motor) verzorgen wij de digital advertising campagnes waarbij we de bekendheid, omzet en/of leadsbestanden van onze klanten meetbaar vergroten. Facebook & Google advertising zijn onze core business maar daarnaast maken we ook content voor social media en verzorgen we trainingen op locatie en strategische consults.

Onze USP's

- Je zit met je bureau praktisch IN het bos (echt waar)
- iPhone en MacBook van de zaak
- Je mag zelf je tijd indelen en (deels) thuiswerken
- Biologische lunch van de buurtboer
- We werken voor A-merken zoals Kobo, MG Motor, Voetbal International etc.
- Dartbord
- Gezellige en relaxte collega's
- Veel ruimte voor zelfontplooing: zowel creatief, strategisch als binnen digital advertising

Over jou (hopen we)

Je bent hard bezig aan een carrière in digital marketing en hebt al minstens een jaar ervaring op het gebied van social en/of Google Ads. Je heb know-how van de 'online customer journey'. Het bedenken en beheren van conversie gedreven digitale campagnes zit je in het bloed.

Je weet van aanpakken en hebt een sterk analytisch inzicht. Je wilt echt het verhaal achter de cijfers begrijpen. Je deinst niet terug voor het bedenken, maken, beheren en optimaliseren van Facebook & Google advertentiecampagnes. Ook heb je voldoende technisch inzicht om zelfstandig (en soms in samenwerking met de developers van de klant) zorg te dragen voor een goede integratie van Facebook Pixel, Google Tag manager etc. Kortom: Je bent een echte digital marketeer of in elk geval hard op weg om die titel te claimen.

Werken in een klein dynamisch bedrijf dat voor topmerken werkt is precies de atmosfeer die bij jou past; samen pionieren en veel vrijheid en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

  • Jouw USP's
  • - Eigenwijs, maar dan wel altijd onderbouwd.
  • - Communicatief sterk in Nederlands en Engels (zowel op papier als verbaal).
  • - Je doet alles om klanten gelukkig te maken.
  • - Aantoonbare ervaring met digital advertising
    - Zowel technisch (digital savvy) als creatief in tekst en beeld
    - HBO / universitair kennis- en werkniveau.
  •  
  • De tools waar je mee werkt:

    - Facebook Business Manager (Ads Manager, Catalogi, Pixel etc.)
    - Google Marketing Platform (Google Ads, Google Analytics, Search Console & Google Tag Manager & Google Datastudio)
    - Optioneel: Adobe Creative Suite (Photoshop, After Effects etc.)

Hart op de juiste plek

Voel jij je thuis bij wat er in onze mission statement staat geschreven? Dan ben jij het gewoon!

 

Job facts

Dienstverband

28-36 uur (naar eigen wens)

Startdatum

Per direct (uiteraard houden we rekening met de opzegtermijn bij je huidige job)

Start salaris

€ 2.750 - € 3.750 bruto p/m o.b.v. full time (afhankelijk van leeftijd en senioriteit)

Vakantiedagen

25 vakantiedagen per jaar o.b.v. full-time + 5 extra vakantiedagen bij laag verzuim (< 3%).

Extra's
  • iPhone en Macbook of PC van de zaak (indien nodig)
Locatie

Prachtig kantoorlocatie in een park in Amstelveen.
Amsterdamseweg 206 (15 minuten fietsen vanaf Stadionplein)

Door Corona werken we ook nog deels thuis op dit moment.

Reageren

Stuur je sollicitatie incl. motivatiebrief (of filmpje) vóór 8 mei 2022 naar [email protected]

SOLLICITEER NU

Dacht je 'dit ben ik!' toen je deze vacature las? Stuur ons dan een berichtje met jouw motivatie en jouw verhaal!

Werkzaamheden

Dit is wat er straks op je to-do lijstje staat!

Onboarding & strategie

Je zorgt zelfstandig voor een goede onboarding van nieuwe klanten. Zo zorg je ervoor dat alle digitale marketingtools zoals Facebook Pixel, Shopping feeds, Google Tag Manager etc. goed zijn ingericht.

 

Daarnaast adviseer je klanten over de strategische richtingen en zorg je ervoor dat er een goede planning word gemaakt.

Media planning

Je maakt voor klanten digitale advertising plannen waarin je de strategie, funnel, targeting en creatives visueel uitwerkt in een presentatiedeck. Je presenteert je plan op overtuigende wijze aan de klant.

 

Hoewel je Adobe Creative Suite niet uitgespeeld hoeft te hebben zijn goede smaak in beeld en taal wel een vereiste.

Lift-off

Je plant de digital advertising campagnes in en monitort de resultaten. Je stuurt bij waar nodig. Aan het eind van de maand (of de campagne) lever je een inzichtelijke rapportage aan bij de klant.

 

Je laat niet alleen de koude cijfers zien maar neemt de klant ook mee in de learnings & inzichten.

Skills en values

Zijn dit jouw kernkwaliteiten?

Marketing Mastermind

Je kunt aan de hand van jouw track-record bewijzen dat je online marketing en digital advertising echt begrijpt.

Cijferbeest

Je vind het leuk om complexe campagne data te transformeren tot een voor klanten duidelijk verhaal.

Digital marketing nerd

Je hebt voldoende technisch inzicht om zelfstandig zorg te dragen voor integratie van Facebook Pixel, Google Tag manager etc.

Superhero sidekick

Je zet je graag in voor een betere wereld en gaat ons helpen onze missie waar te maken.