#Vacature

Digital Advertising Consultant

Wij zoeken een digital advertising specialist met minimaal 4 jaar ervaring op het gebied van performance-gedreven digital campagnes op Facebook en Google.

Solliciteren

Over Geheim van de Smith

Wij zijn een klein maar dynamisch bureau gevestigd in Amstelveen onder één dak met creatief bureau FEL (waar we veel mee samenwerken). Onze core business is het verzorgen van social & SEA campagnes voor klanten in heel Nederland (en soms daarbuiten).

Wij werken voor landelijke en internationale brands in de (electric) automotive en e-bike industrie, beauty branche, uitgevers en retail / eCommerce . Voor veel van onze klanten verzorgen wij 'performance based' digital advertising waarbij we de omzet of leadsbestanden van onze klanten meetbaar vergroten met behulp van conversie-gerichte campagnes.

Wie we zoeken

Een digital advertising specialist met minimaal 3 jaar (intensieve) ervaring op het gebied van performance-gedreven digital advertising op (voornamelijk) Facebook en Google. Je bent wel bekend met de 'online sales funnel' en hebt al een positieve track record als het aankomt op het bedenken en beheren van conversie gedreven digitale campagnes.

Je weet van aanpakken en hebt en een sterk analytisch inzicht. Je deinst niet terug voor het plannen, maken, beheren en optimaliseren van Facebook & Google advertentie-campagnes. Ook heb je voldoende technisch inzicht om zelfstandig (en soms in samenwerking met de developer van de klant) zorg te dragen voor een goede integratie van Facebook Pixel, Google Tag manager etc. Een echt online marketing nerd dus!

Werken in een klein dynamisch bedrijf is precies de atmosfeer die bij jou past; samen pionieren en veel vrijheid en ruimte voor zelfontwikkeling.

  • Kerncompetenties:
  • - Eigenwijs, maar dan wel altijd onderbouwd.
  • - Communicatief sterk in Nederlands en Engels (zowel op papier als verbaal).
  • - Doet alles wat nodig is om klanten gelukkig te maken.
  • - Aantoonbare ervaring met digital advertising op het hoogste niveau.
    - Zowel technisch (digital savvy) als creatief.
    - HBO / universitair kennis- en werkniveau.
  • - Teamplayer
  •  
  • De tools waar je mee werkt (en die jij al als je broekzak kent):

    - Facebook Business Suite (Ads Manager, Catalogi, Pixel etc.)
    - Google Marketing Platform (Google Ads, Google Analytics, Search Console & Google Tag Manager & Google Datastudio)
    - Optioneel: Adobe Creative Suite

Hart op de juiste plek

Voel jij je thuis bij wat er in onze mission statement staat geschreven?

 

 

Job facts

Dienstverband

32-40 uur

Startdatum

Per direct

Start salaris

€ 2.750 - € 3.500 bruto p/m o.b.v. full time (afhankelijk van leeftijd en senioriteit)

Vakantiedagen

25 vakantiedagen per jaar o.b.v. full-time + 5 extra vakantiedagen bij laag verzuim (< 3%).

Extra's
  • iPhone en Macbook of PC van de zaak (indien nodig)
Locatie

Prachtig kantoorlocatie in een park in Amstelveen.
Amsterdamseweg 206 (15 minuten fietsen vanaf Stadionplein)

Door Corona werken we ook nog veel thuis op dit moment.

Reageren

Stuur je sollicitatie incl. CV en motivatiebrief (of filmpje) vóór 31 april 2021 naar [email protected]

SOLLICITEER NU

Dacht je 'dit ben ik!' toen je deze vacature las? Stuur ons dan een berichtje met jouw motivatie en jouw verhaal!

Werkzaamheden

Dit is wat er straks op je to-do lijstje staat!

Onboarding & strategie

Je zorgt zelfstandig voor een goede onboarding van nieuwe accounts. Zo zorg je ervoor dat alle digitale marketingtools zoals Facebook Pixel, Shopping feeds, Google Tag Manager etc. goed zijn ingericht.

 

Daarnaast adviseer je klanten over de strategische richtingen en zorg je ervoor dat er een goede planning word gemaakt.

Media planning

Je maakt voor klanten digitale advertising plannen waarin je de strategie, funnel, targeting en creatives visueel uitwerkt in een presentatiedeck. Je presenteert je plan op overtuigende wijze aan de klant.

 

Hoewel je geen Adobe Creative Suite held hoeft te zijn is creativiteit en smaak in beeld en taal wel een vereiste.

Lift-off

Je plant de digital advertising campagnes in en monitort de resultaten. Je stuurt bij waar nodig. Aan het eind van de maand (of de campagne) lever je een inzichtelijke rapportage aan bij de klant.

 

Je laat niet alleen de koude cijfers zien maar extraheert ook de kwalitatieve learnings & inzichten.

Skills en values

Zijn dit jouw kernkwaliteiten?

Marketing Mastermind

Je kunt aan de hand van jouw track-record bewijzen dat je online marketing en digital advertising echt begrijpt.

Cijferbeest

Je vind het leuk om complexe campagne data te transformeren tot een voor klanten duidelijk verhaal.

Digital marketing nerd

Je hebt voldoende technisch inzicht om zelfstandig zorg te dragen voor een goede integratie van Facebook Pixel, Google Tag manager etc.

Superhero sidekick

Je zet je graag in voor een betere wereld en gaat ons helpen onze missie waar te maken.