#Stage

Stage Social Media Advertising & Marketing

Hey social media held(in)! Weet jij continu wat er speelt op de verschillende social media kanalen? Willen mensen in jouw omgeving je smartphone operatief van je arm laten scheiden? Wil je mee pionieren en overal ingezet worden? Solliciteer dan direct op deze uitdagende en leerzame stage. Wees er snel bij, want er is slechts 1 stageplek beschikbaar!

Solliciteren

Over Geheim van de Smith

Met een klein, hecht team draaien wij impactvolle social & search campagnes voor zeer diverse bedrijven in Nederland (en soms ook daarbuiten). Dit doen we onder één dak met creatief bureau FEL, waar we ook veel mee samenwerken, in Amstelveen.

Voor veel van onze klanten (o.a. Voetbal International, Frankwatching, Stella, Modulari en MG Motor) verzorgen wij 'performance based' digital advertising waarbij we de omzet of leadsbestanden van onze klanten meetbaar vergroten met behulp van conversie-gerichte campagnes.

Onze USP's

  • - Je zit met je bureau praktisch in het bos (echt waar)
    - Biologische (gratis) lunch van de buurtboer
    - We werken (met FEL) voor A-merken zoals BMW, MINI, Stella en MG
    - Pingpongtafel en dartbord
    - Gezellige en relaxte collega's die het leven ook weer niet TE serieus nemen
  • - Een prachtige referentie in ons brede netwerk van topwerkgevers 
    - Stagevergoeding van € 350,- per maand op basis van 40 uur
    - Interne opleiding tot Facebook / Instagram ads specialist

Over jou 

Je ontfermt je over de socialmediakanalen van onze verschillende klanten, denkt mee over creatieve en sterke content voor Facebook en Instagram en assisteert bij het maken van diverse commerciële advertentiecampagnes. Ook speur je regelmatig naar belangrijke social media trends.

Als stagiair op deze kleine, maar groeiende afdeling krijg jij veel verantwoordelijkheid. Koffie halen is er voor jou niet bij: jij springt gelijk het diepe in! En dat vind jij heerlijk, want je bent net zo ambitieus en energiek als Geheim van de Smith. Je bent een harde werker en doet alles voor het neerzetten van een goed resultaat. Jij ziet deze maanden als een kickstart voor een sprankelende carrière! 

  • Jouw USP's
  • - Beschikbaar vanaf augustus/september (minimaal 3 maanden)
    - HBO opleiding media, communicatie of marketing
  • - Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • - Online swag: een creatieve en vlotte pen en gevoel voor vormgeving
  • - Analytisch inzicht en ❤ voor data
  • - Zelfstandig, commercieel, creatief en initiatiefrijk
  • - Pré’s: kennis/ervaring met social advertising (Facebook, Instagram SEA en/of SEO), Google Analytics, WordPress, Photoshop, After Effects.

Hart op de juiste plek

Voel jij je thuis bij wat er in onze mission statement staat geschreven? Dan ben jij het gewoon!

 

Job facts

Dienstverband

32-40 uur

Startdatum

Augustus / september

Stage vergoeding

€ 350,- per maand op basis van 40 uur

Locatie

Prachtig kantoorlocatie in een park in Amstelveen.
Amsterdamseweg 206 (15 minuten fietsen vanaf Stadionplein)

Reageren

Stuur je stage-sollicitatie incl. CV en motivatiebrief (of filmpje) vóór 25 juli 2023 naar [email protected]

SOLLICITEER NU

Dacht je 'dit ben ik!' toen je deze vacature las? Stuur ons dan een berichtje met jouw motivatie en jouw verhaal!

Werkzaamheden

Dit is wat er straks op je to-do lijstje staat!

Onboarding & strategie

Je zorgt zelfstandig voor een goede onboarding van nieuwe accounts. Zo zorg je ervoor dat alle digitale marketingtools zoals Facebook Pixel, Shopping feeds, Google Tag Manager etc. goed zijn ingericht.

 

Daarnaast adviseer je klanten over de strategische richtingen en zorg je ervoor dat er een goede planning word gemaakt.

Media planning

Je maakt voor klanten digitale advertising plannen waarin je de strategie, funnel, targeting en creatives visueel uitwerkt in een presentatiedeck. Je presenteert je plan op overtuigende wijze aan de klant.

 

Hoewel je geen Adobe Creative Suite held hoeft te zijn is creativiteit en smaak in beeld en taal wel een vereiste.

Lift-off

Je plant de digital advertising campagnes in en monitort de resultaten. Je stuurt bij waar nodig. Aan het eind van de maand (of de campagne) lever je een inzichtelijke rapportage aan bij de klant.

 

Je laat niet alleen de koude cijfers zien maar extraheert ook de kwalitatieve learnings & inzichten.

Skills en values

Zijn dit jouw kernkwaliteiten?

Marketing Mastermind

Je kunt aan de hand van jouw track-record bewijzen dat je online marketing en digital advertising echt begrijpt.

Cijferbeest

Je vind het leuk om complexe campagne data te transformeren tot een voor klanten duidelijk verhaal.

Digital marketing nerd

Je hebt voldoende technisch inzicht om zelfstandig zorg te dragen voor een goede integratie van Facebook Pixel, Google Tag manager etc.

Superhero sidekick

Je zet je graag in voor een betere wereld en gaat ons helpen onze missie waar te maken.