
Social advertising Modulari
Explosieve groei in omzet en klanten met behulp van conversie-geoptimaliseerde Facebook, Instagram & Pinterest ads.
#successtories
Resultaten
We behaalden de volgende resultaten gedurende de eerste 2 jaar van onze samenwerking.
378%
Meer aankopen per maand
-20%
Lagere kosten per aankoop
+32%
Hogere Return-On-Ad-Spend (ROAS)

Optimaliseren van de perfecte klantreis
De oplossing
Dankzij het ontwikkelen van een slimme social advertising strategie kregen we het binnen een jaar voor elkaar om de gewenste groeidoelstellingen te behalen.
De eerste belangrijkste stap bij het opschalen van conversie-campagnes was het in kaart brengen van de klantreis. Zo leerden we dat Facebook en Instagram voor Modulari in elke fase van de funnel paste. Van ontdekking tot aankoop.
Aan de hand van deze inzichten, en in samenspraak met de klant, maakten we stap voor stap verbeteringen aan de Facebook campagnes op het gebied van meetbaarheid, optimalisatie, targeting en creatives.
Zo zorgden we ervoor dat we de juiste mensen bereikten, op het juiste moment, met de juiste boodschap.
Gebruikte tools
De volgende tools en technieken stonden centraal bij het succes van Modulari.
Facebook Pixel
Met behulp van een goede integratie van de Facebook Pixel konden we nauwkeuriger meten en campagnes slimmer optimaliseren.
Facebook Attribution
Om de klantreis beter in kaart te brengen maakten we gebruik van Facebook Toeschrijving. Hiermee werden ook cross-device & multi-touch conversiepaden inzichtelijk.
Facebook Experiments
Met behulp van diverse native Facebook Experiments (wetenschappelijke A/B tests) leerden we stap voor stap de succesfactoren begrijpen.
Bekijk meer succes stories op het gebied van
Lin